Gå til innhold

Hvilke program bør jeg gå etter?


Graxa

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har trent styrke siden Oktober 2012. Problemet mitt er at jeg ikke vet hvilket type program jeg bør gå for. Betegnes vel fortsatt som en nybegynner, og jeg har sett på «Børges nybegynnerprogram», men dette virker litt for lett. Jeg føler selv at jeg har rimelig grei teknikk og holder for øyeblikket på med «ryp ekstrem muskelvekst» etter endt grunnprogram.

Hvilket program ville dere anbefalt for en i min situasjon? Må også legge til at jeg er 16 år, 1,90 høy og veier skammelige 70kg. Har en veldig skinnyfat look. Vil opp i vekt, men framdeles se bra ut til sommeren Er ganske strikt når det kommer til kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Heisann, jeg har trent styrke siden Oktober 2012. Problemet mitt er at jeg ikke vet hvilket type program jeg bør gå for. Betegnes vel fortsatt som en nybegynner, og jeg har sett på «Børges nybegynnerprogram», men dette virker litt for lett. Jeg føler selv at jeg har rimelig grei teknikk og holder for øyeblikket på med «ryp ekstrem muskelvekst» etter endt grunnprogram.

Hvilket program ville dere anbefalt for en i min situasjon? Må også legge til at jeg er 16 år, 1,90 høy og veier skammelige 70kg. Har en veldig skinnyfat look. Vil opp i vekt, men framdeles se bra ut til sommeren Er ganske strikt når det kommer til kosthold.

Hva legger du i "strikt"? Hvor mye spiser du?

Hvordan trener du? Hvor mye tid har du/antall økter? Har du noen annen idrett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser mye. To shakes om dagen, to skiver på skolen m kylling på, 200g havregryn, ofte kylling til middag eller evt. End stor omelett, oppimot en liter skummet melk og et par knekkebrød spredt utover dagen. Skjønner ikke helt hva du sikter til med hvordan jeg trener, men jeg er jo ganske selvfølgelig på et tr.senter. Har et flust med tid. Ingen annen idrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...