Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det hørtes lenge ut ... skal du ned mange kg da? Kanskje du også burde se på din vanlige livsstil, hvorfor du går ned sakte osv..

ikke tenk på kaloriene i 1. omgang. Hvis du spiser rent kjøtt, sjekk proteintabellen inne på artikkelen, og gang med vekten din, så finner du ut hva du ca bør ligge på. Proteinene er viktigst å få i seg nok av, ellers mister du muskelmasse. Gjør det samme med karbohydrater. Regn ut med forskjellige grønnsaker, hvor mye du kan spise. (Du kan spise perverst mye brokkoli f.eks, så ikke bekymre deg for å spsie or mye av det..) Og fett, står det ikke 20 gram eller noe? Lenge sia jeg har lest nå...

Prøver å få deg til å sette opp tallene selv, for da får du så mye større forståelse av konseptet enn hvis noen gjør hele jobben for deg.

Det som ikke kan bli feil, er ihvertfall slik jeg spiste. med kun tran, rent kjøtt og grønnsaker. Det er når du skal legge til andre ting som cc f.eks, at du må være mer nøyaktig for at det fortsatt skal være psmf.

Fortsetter under...

:cool:

Celmar, i den tråden så kan du jo se selv hva folk har spurt om. Jeg la akkurat merke til at en annen person og har startet en psmf tråd, hvor det blir spurt om hva som er lov og ikke lov. Jeg tror det er derfor folk kan oppfattes som uhjelpsomme, sarkastiske osv, fordi det var helt ekstremt med denne psmfhypen for en tid tilbake. Og ALT man trenger å gjøre/ vite/ regne ut står i den artikkelen som også er linket til over her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...