Gå til innhold

Hva gjør jeg feil?


Trine0000

Anbefalte innlegg

Det er den, for planen inneholder også andre element, men selve maten har kun et eksempel.

Hmm, da vet jeg ikke. Kanskje du burde prøve å finne ut av litt mer hva du får i deg hvis du syns det er vanskelig å skulle spise nok :) Regn det ut så du får en viss oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, da vet jeg ikke. Kanskje du burde prøve å finne ut av litt mer hva du får i deg hvis du syns det er vanskelig å skulle spise nok :) Regn det ut så du får en viss oversikt.

Vet sånn ca hvor mange kcal hvert måltid skal ha, så sånn sett er det greit :) men da må jeg jo regne, og det er kjedelig :p det er mer valg av matvarer jeg er litt usikker på! og hvor mye protein hvert produkt inneholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet sånn ca hvor mange kcal hvert måltid skal ha, så sånn sett er det greit :) men da må jeg jo regne, og det er kjedelig :p det er mer valg av matvarer jeg er litt usikker på! og hvor mye protein hvert produkt inneholder.

Et kjapt google søk burde gi deg en god pekepinn, det er ikke vanskelig ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Ja, det har jeg, men jeg har ikke vært så flink å følge den, for det er mer mat enn jeg er vandt med, men prøver.

Jeg aner faktisk ikke hva jeg får i meg av protein, karbohydrat og protein. Men jeg spiser mye egg, kylling, fisk og yoghurt, noe jeg vet inneholder mye protein hvertfall.

Hvor/Hvem får du oppfølging av? en PT, en lege, en kompis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Trine0000 Ser av tidligere tråder osv at du faktisk har en plan du skal følge, som du sier selv. Og som du selv sier at du ikke har gått opp så mye som du burde. Tråden var ingen problem når vi holdt oss til chins og dagsform, men glir nå over at du spør og får råd om kost, uten at man nødvendigvis kjenner til på hvilket grunnlag det gis/ikke bør gis.

Hold deg til din oppfølging og plan, det er en grunn til at du har den. Og den skal sikre akkurat det du føler du ikke får til. En sunnere og mer velfungerende kropp.

Videre ber jeg alle huske på å ikke bare ukritisk be folk telle kalorier og makrofordeling.

Hold deg til planen så blir det nok bra skal du se :)

-Mod

(Ref.. Retningslinjer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...