TorilH Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 noen som har noen erfaringer med PSMF? gode/dårlige? Siter
Thover Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 skal begynne i morgen, så kan oppdatere deg snart ;-) Siter
TorilH Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Skrevet 10. mars 2013 "Thover skrev: skal begynne i morgen, så kan oppdatere deg snart ;-) hadde vært kjempe om du hadde gjort det! Thover 1 Siter
Kristin Charm Skrevet 11. mars 2013 Skrevet 11. mars 2013 Flyttet tråden til riktig underforum - Mod. Siter
Øyvind H. Skrevet 11. mars 2013 Skrevet 11. mars 2013 Jeg kjørte PSMF i 14dager for en mnd siden. Var veldig slapp og sliten i kroppen de 2-3 førte dagene, men så gikk det over og søtsug og generelt crawings var borte til jeg avsluttet dietten. Lønner seg å salte maten litt ekstra og drikke mye vann for å holde kroppen hydrert. Jeg trente som vanlig men merket at styrken varte litt mindre på tyngre vekter, så jeg tok det litt roligere den perioden. Lytt til kroppen ! Jeg gikk ned 5-6kg på 14 dager, men etter ei uke på 2200kcal pr dag hadde jeg gått opp 1-1,5kg igjen pga at væskenivået i kroppen hadde stabilisert seg igjen antakeligvis. Alt i alt så synes jeg dietten var kjempegrei og jeg fikk gode resultater av den, men må nevne at jeg hadde enn ganske høy fett% når jeg startet. Vil ikke anbefale denne dietten til alle, men hvis du har 15-20 kg du vil bli kvitt så er dette en god kickstart. Siter
Thover Skrevet 12. mars 2013 Skrevet 12. mars 2013 "TorilH skrev: hadde vært kjempe om du hadde gjort det! Du kan følge loggboken min her http://forum.fitnessbloggen.no/threads/psmf-here-i-come.18546/ TorilH 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.