Gå til innhold

PSMF?


TorilH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjørte PSMF i 14dager for en mnd siden.

Var veldig slapp og sliten i kroppen de 2-3 førte dagene, men så gikk det over og søtsug og generelt crawings var borte til jeg avsluttet dietten.:)

Lønner seg å salte maten litt ekstra og drikke mye vann for å holde kroppen hydrert.;)

Jeg trente som vanlig men merket at styrken varte litt mindre på tyngre vekter, så jeg tok det litt roligere den perioden.

Lytt til kroppen !:!:

Jeg gikk ned 5-6kg på 14 dager, men etter ei uke på 2200kcal pr dag hadde jeg gått opp 1-1,5kg igjen pga at væskenivået i kroppen hadde stabilisert seg igjen antakeligvis.:)

Alt i alt så synes jeg dietten var kjempegrei og jeg fikk gode resultater av den, men må nevne at jeg hadde enn ganske høy fett% når jeg startet.

Vil ikke anbefale denne dietten til alle, men hvis du har 15-20 kg du vil bli kvitt så er dette en god kickstart.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...