Gå til innhold

Øke kaloriinntaket enda mer?


Indiska

Anbefalte innlegg

Hei!

Trener tung styrketrening fire til fem ganger i uka (treningsuka går ikke alltid overens med en "klassisk" uke...), en dag med 4x4 og en dag rehabiliterende svømming. I tillegg går jeg mye (gjennomsnittlig 10km daglig, av og til mer), gjør mye husarbeid og er generelt ganske aktiv. Tamadeus calls hyperaktiv, men det er jeg for ordens skyld ikke :cat: Trener for styrke (WOW), men er litt usikker på kaloriinntaket. Gainz are good, men man vet jo aldri om de kunne være bedre om kaloriinntaket var høyere. BMR er 1300-ish, vedlikehold 2250-ish, og jeg ligger på 2700-800. Har gjort det siden januar, og har gått opp nesten en hel kilo. Ikke at jeg følger vekta, kroppssammensetningen kan selvsagt ha endret seg, poenget er i hvert fall at jeg ikke kan ha særlig store fatgainz. Makros er omtrentlig 2g protein/kg, 2g fett/kg og resten carbs, PF, biorytme, kontroll der. Så, spørsmålet blir, kan en pittebitteliten jente på 55kg og 160cm øke enda mer, eller er det sannsynlig at det ikke vil gjøre store forskjellen for styrken? Dere kan selvsagt si PRØV OG SE, men til tross for at jeg elsker å spise som en stor mann, vil jeg helst slippe å eksperimentere med magesekkens elastitet om dere har noen educated guesses one way or another.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...