Dovendyret Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Tror jeg skal gi dette en sjanse. Så med 3 økter styrke og 3 økter kampsport tror jeg ting går litt greiere tidsmessig. Hadde tenkt noe sånt som dette: mandag: kampsport tirsdag: styrke (dag 1) onsdag: kampsport torsdag: styrke (+ kampsport hvis jeg orker) fredag: kampsport lørdag: styrke søndag: hvile + jogge hvis jeg orker ellers skviser jeg inn litt jogging her og der når jeg har tid og føler jeg har overskudd. Eller vil det være bedre å ha annenhver dag med både styrke og kampsport, og de andre dagene med bare hvile? Fordi da vil jeg få det samme problemet med å stresse for å rekke alt på en dag. Bør 5x5 programmet trenes med 1 dag hvile mellom hver dag, eller kan jeg ta noen av dagene rett etter hverandre, evt med lengre pauser mellom dagene? Ser mye bedre ut:) Du kan kjøre noen av øktene etter hverandre, bare husk å ikke overdriv:) Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/18523-kombinere-styrke-med-annen-trening/page/2/#findComment-700880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.