Gå til innhold

Kan ikke dere fantastiske folk hjelpe meg med et par spm igjen?


Anbefalte innlegg

Hei dere:)

Vil bare spørre om et par ting ang hvordan jeg gjør ting når jeg føler at energien er tilbake. Hadde jo en tråd her for en liten mnd siden ang at jeg hadde "kræsja" helt,etter å ha ligget for lavt på innrak i nesten to år.

Så det jeg vil vite da er hvor langt ned på kcal kan jeg gå?

Har forøvrig fått tilbake MASSE overskudd til nå takket være hjelp fra dere her,så jeg evig takknemmelig:D Har hatt ca3 uker med opptrapping av kcal og ligger på 2400 nå. Bmr er ca 1750 og jeg har så aktiv jobb at jeg bruker den nest mest aktive når jeg regner på kcal kalkulator. Så jeg forbrenner rundt 3000 for dagen pluss minus.jeg veier nå ca 90 kg og er 167 høy.

Jobber i kafe/bakeri,så løper hele dagen,går 1 time tilsammen hver dag ( til og fra jobb,barnehage) og trener fullkropps styrke 3 ganger i uka,har hatt litt pause ,så trrener ikke så ofte de siste 3 ukene,men kjenner energien har kommet tilbake så prøver meg fra neste uke tror jeg.

Så jeg lurer litt på hvor jeg skal legge meg av kcal... Vil ikke gå for lavt igjen..vil bygge og ha energien jeg har :D Selv om jeg skal ned enda mange kg i vekt,ja:P

Så hva tror dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Slettet
Hei dere:)

Vil bare spørre om et par ting ang hvordan jeg gjør ting når jeg føler at energien er tilbake. Hadde jo en tråd her for en liten mnd siden ang at jeg hadde "kræsja" helt,etter å ha ligget for lavt på innrak i nesten to år.

Så det jeg vil vite da er hvor langt ned på kcal kan jeg gå?

Har forøvrig fått tilbake MASSE overskudd til nå takket være hjelp fra dere her,så jeg evig takknemmelig:D Har hatt ca3 uker med opptrapping av kcal og ligger på 2400 nå. Bmr er ca 1750 og jeg har så aktiv jobb at jeg bruker den nest mest aktive når jeg regner på kcal kalkulator. Så jeg forbrenner rundt 3000 for dagen pluss minus.jeg veier nå ca 90 kg og er 167 høy.

Jobber i kafe/bakeri,så løper hele dagen,går 1 time tilsammen hver dag ( til og fra jobb,barnehage) og trener fullkropps styrke 3 ganger i uka,har hatt litt pause ,så trrener ikke så ofte de siste 3 ukene,men kjenner energien har kommet tilbake så prøver meg fra neste uke tror jeg.

Så jeg lurer litt på hvor jeg skal legge meg av kcal... Vil ikke gå for lavt igjen..vil bygge og ha energien jeg har :D Selv om jeg skal ned enda mange kg i vekt,ja:p

Så hva tror dere?:)

Hvis du ligger på 2400kcal, men vil nest i vekt. Så prøv med 2200 da:) Og følg med på speilet/vekten/cm/fett kaliper osv... Ingen forskjell på 2-4uker? Gå ned til 2000-2100 igjen :) eller øk aktivitetsnivå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ligger på 2400kcal, men vil nest i vekt. Så prøv med 2200 da:) Og følg med på speilet/vekten/cm/fett kaliper osv... Ingen forskjell på 2-4uker? Gå ned til 2000-2100 igjen :) eller øk aktivitetsnivå :)

Ja,men nå er jeg usikker på hvor jeg ligger på vedlikehold,for kunne vel gått ganske nye høyere enda og enda holdt nåværende vekt... Men kanskje jeg bare prøver litt de neste ukene,ser hvor jeg havner...men 200 kcal ned fra vedlikehold ,det visste jeg jo igrunn...:p Takk for svar,er så pissredf for havne i kjellern igjen vettø:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...