Gå til innhold

Skadet kne


Chillestad

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt en skade i kneet mitt en god periode, som har gjort at jeg ikke kan kjøre knebøy, bulgarsk utfall etc etc som vanlig..Jeg kan heller ikke jogge eller hoppe uten og kjenne smerte! Men er blitt ganske utålmodig etter å få trent lårene, er det noen som har noen tips her? :) Kan jeg feks kjøre knebøy 45 grader ned istede for 90, eller er dette no go?

Var hos legen for et par uker tilbake, og de så ingen feil med kneet, så skal om 1 måneds tid til MR for videre undersøkelser.

Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okey, har ikke prøvd enda heller..men er 3 mnd siden jeg fikk skaden, så bena skriker etter trening! Men føler ingen smerte når jeg kjører korte knebøy uten vekter..

Jeg skle to ganger på rad på isen, uten og falle vel og merke..Og kneet med vridd og twista for og si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...