Gå til innhold

Hvordan ser mitt kosthold ut, litt hjelp? <3


alx89

Anbefalte innlegg

Mannebein på 24år

176+

75-80 Kg

Trening 5 dager i uken.

Satt nettopp å regna ut inntaket jeg har fortiden, ser det greit ut? noe forandringer jeg burde gjøre?

Eneste kardio trening er 10min på mølla, holder det? skulle jeg ha kutta ned på kcal?

Målet er fit like shitt!

All tilbakemelding settes stor pris på <3

Frokost

Havregryn, 100g

Kalorier

389kcal + 132kcal (Melk)

Protein

11,4g + 6,4g (Melk)

Karbohydrater

63,1g + 9,2g (Melk)

Fett

7,8g + 7,8g (Melk)

Mellom måltid 1

X2 Bananer, 240g

Kalorier

199,2kcal

Protein

2,64g

Karbohydrater

43,44g

Fett

0,72g

Lunsj

Havregryn, 100g

Kalorier

389kcal + 132kcal (Melk)

Protein

11,4g + 6,4g (Melk)

Karbohydrater

63,1g + 9,2g (Melk)

Fett

7,8g + 7,8g (Melk)

Mellom måltid 2 + etter Trening

Mutant Mass , 2scoop

Kalorier

525kcal

Protein

29g

Karbohydrater

85g

Fett

9g

Middag

Kylling, 150g

Kalorier

237kcal

Protein

30g

Karbohydrater

0g

Fett

12,7

Totalt

Kalorier

2528,2kcal \ 2265,7 (1scoop før trening)

Protein

120,04g

Karbohydrater

399,24g

Fett

69,22g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Energinivået er på topp, trener nå på en helt annen måte,Hvor klue er 100% muskel kontakt.

Men jeg ønsker å bli mere markert, vil jeg det med dette kostholdet?

Som sagt har jeg kun 10min Cardio trening, men ellers har jeg en intensiv trenings økt å svetter mye.

Føler også at forbrenninger er god langt utpå kvelden etter jeg har vært på trening, her er det full utlufting selvom det er -grader ute (dauer av varme) Skal jeg holde meg til dette en stund å heller kutte ned på kcal når jeg føler jeg står fast?

Ønsker også å erstatte Mutant Mass gainern med mat å Mutant PRO Proteiner etter trening, noe som vil gå utover mine totale kcal med ca 1050kcal om dagen ;O - H J E L P -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil det eller ikke er veldig vanskelig å skulle svare på. Proteiner er alltid best å få i seg gjennom vanlig mat, så det er kanskje en fordel å inkludere mer proteiner til flere måltider. Ellers kan jeg ikke se noe grønt og frukt her? Husk at det er viktig å få i seg nok vitaminer og mineraler, det gjelder uansett. Nå har jeg ikke sett bilde av deg så jeg vet ikke hva slags utgangspunkt du har å jobbe med, men generelt, når du vil ha mer markert er det jo å få mer muskler på kroppen via et overskudd, for så å legge seg i et moderat underskudd får å få fett% ned. Det er definitivt den lette måten. Du kan forsåvidt også leangaine. Intermittent fasting diet for fat loss, muscle gain and health . For eks :)

Jeg kan bare gi deg den erfaringen jeg har hatt selv, da jeg ikke er ekspert på området, men det jeg har beskrevet for deg ovenfor, har hvertfall gjort susen for meg og jeg er godt på vei..

Så, siden jeg ikke er ekspert som sagt, kan kanskje eirich hjelpe deg her, hvis ikke Vegard Lysne. Er det jeg kan komme på ifarta.. Så får du eksperthjelp :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Eter grønt, har bare ikke skreve det opp. tenker å bytte ut shaken med protein rikt måltid. men vet ikke hva det skulle vært. middags rester? må være et måltid med 400kcal + Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...