Gå til innhold

1079.5kg @ 99.5kg KV


GrommiZ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han løfter mindre da.. hva kontra du egentlig med?

Jeg postet videoin fordi den handler om styrkeløft, noe jeg selv driver med og syns det var intr. Sterkt løftet uavhengig av forbund han løfter for.

Hvis du selv har konkurrert vet du at det er stor, STOR forskjell på den type bøy som blir utført her og det som kreves for å få en godkjent knebøy i styrkeløft(IPF).

Det at du som selvutnevnt styrkeløft-fan og utøver promoterer sånne prestasjoner som dette ødelegger mer enn det hjelper etter mitt syn.

Jeg tror nok ingen av de jeg kjenner ifm styrkeløft ville ha kalt dette for "sterkt løftet" da de ikke hadde klart å si noe da de hadde vært for opptatt med å le av hele opplegget.

"Han løfter mindre da.." skriker uvitenhet og virker mer som troll-oppførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du selv har konkurrert vet du at det er stor, STOR forskjell på den type bøy som blir utført her og det som kreves for å få en godkjent knebøy i styrkeløft(IPF).

Det at du som selvutnevnt styrkeløft-fan og utøver promoterer sånne prestasjoner som dette ødelegger mer enn det hjelper etter mitt syn.

Jeg tror nok ingen av de jeg kjenner ifm styrkeløft ville ha kalt dette for "sterkt løftet" da de ikke hadde klart å si noe da de hadde vært for opptatt med å le av hele opplegget.

"Han løfter mindre da.." skriker uvitenhet og virker mer som troll-oppførsel.

Jeg er nok ikke like hardcore styrkeløfter som deg. For meg er det på hobby og mosjonist nivå, ikke elite som hos deg tydeligvis. Styrkeløft konkurerer i knebøy, benk & markløft, løfteren i videon over konkurerte i nettopp de øvelsene og presterte meget godt mtp kv og total. At knebøyen er litt grunnere enn du er vant med i ipf er fordi reglene er annerledes i forbundet han løfter for, løftet var godkjent og det er det som til slutt teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...