Gå til innhold

Spise mer - eller som før?


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Vanskelig å bli shredded samtidig som du skal/vil opp i vekt. Men du har nesten 12 uker på deg og du er godt på vei. Du vet jo at sixpacken først og fremst bygges på kjøkkenet. :) Du må nok i underskudd siste del av perioden for å komme helt i mål. Men alt det her vet du jo, bare vær trygg på egen kunnskap. Du vet hva som funker og som skal til. Har trua på deg! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å bli shredded samtidig som du skal/vil opp i vekt. Men du har nesten 12 uker på deg og du er godt på vei. Du vet jo at sixpacken først og fremst bygges på kjøkkenet. :) Du må nok i underskudd siste del av perioden for å komme helt i mål. Men alt det her vet du jo, bare vær trygg på egen kunnskap. Du vet hva som funker og som skal til. Har trua på deg! (y)

Ja, er bare at jeg ikke tror jeg får det til hele tiden :p Blind på meg selv på flere måter tror jeg.. hehe. 12 uker ja, det skal kanskje gå likevel?? :)

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... kom til å tenke på en ting til da.

Hvor mange uker trenger jeg på meg til å gå i underskudd og få packen fram? Er sikkert ikke noe fasitsvar på det, men sånn ca kanskje. Aner jo ikke hva jeg har i fett% om dagen eller har forsåvidt aldri målt, men tipper den har ligget på en 19-20. Og så vet jeg ikke hvor langt ned jeg trenger å gå heller :p Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generelt basis så bør du ta en prat med kostholdsguru'ene her inne. Ellers så er det erfaring på deg sjøl som gjelder. Er ganske stor forskjell på hvor lang tid forskjellige trenger, spesielt mellom gutter og jenter. Og ikke minst hva resultatet skal bli,"vanlig" sixpack eller shredded... Neste år vet du mer enn i år! Kanskje ikke det beste svaret med to streker under som du håpet på? :)

Personlig erfaring: En mnd med par ekstra cardioøkter i uka og kun ren mat (finteller ikke kcal) gjør underverker for meg. Stiller ikke i AF, men skjemmes ikke av å gå på beachen. Gjør jeg vel strengt tatt ikke uansett... Med mindre jeg stiller med kun FB-folk. Neida... Joda... Neida... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generelt basis så bør du ta en prat med kostholdsguru'ene her inne. Ellers så er det erfaring på deg sjøl som gjelder. Er ganske stor forskjell på hvor lang tid forskjellige trenger, spesielt mellom gutter og jenter. Og ikke minst hva resultatet skal bli,"vanlig" sixpack eller shredded... Neste år vet du mer enn i år! Kanskje ikke det beste svaret med to streker under som du håpet på? :)

Personlig erfaring: En mnd med par ekstra cardioøkter i uka og kun ren mat (finteller ikke kcal) gjør underverker for meg. Stiller ikke i AF, men skjemmes ikke av å gå på beachen. Gjør jeg vel strengt tatt ikke uansett... Med mindre jeg stiller med kun FB-folk. Neida... Joda... Neida... :)

Har ingen erfaringer der, har ikke hatt pack før :p hehe. Nei, igrunn ikke.. Men sånn er det da :p haha

Hehe, ja, tenkte å kanskje bare legge inn noe mer cardio og så ikke forandre sånn sykt på matveien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du spisevinduet ditt slavisk? Når spiser du siste måltid?

Hvis jeg spiser siste måltid veldig sent blir jeg ofte sulten mellom klokka 07-12 (venter på første måltid). Og det å "hoppe av" spisevinduet innimellom og ikke ha det fast over tid, gjør for min del at sultfølelsen aldri helt forsvinner.

Jeg merker at hvis jeg spiser mye karbs til kvelds kan jeg føle meg en del sulten på morgenen, eller hvis jeg spiser rett før jeg legger meg, ikke at jeg gjør det til vanlig. Men det har vel sammenheng med når kroppen for starte igang fettforbrenningsprosessen antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merker at hvis jeg spiser mye karbs til kvelds kan jeg føle meg en del sulten på morgenen, eller hvis jeg spiser rett før jeg legger meg, ikke at jeg gjør det til vanlig. Men det har vel sammenheng med når kroppen for starte igang fettforbrenningsprosessen antar jeg.

Ja, det har jeg også merket, syns det er litt rart, men prøver å spise da litt før jeg skal legge meg, ikke rett før jeg hiver meg i seng liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...