Gå til innhold

Kinamat


Cardioqueen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester

Du kan jo prøve å lese på næringsinnholdtabellen som er klistret på alle slike varer, skulle gi svar på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Skulle ønske det, men nå mener jeg sånn fra resturant ;)

Stalltips, da ville jeg skrevet "sånn som på resturant" og ikke "sånn som på butikken"

Men uansett, kommer jo helt an på hva du bestiller, og om du ca vet hjemmelaget så kan du regne med ca det samme. Uansett så er det ingen som spiser så mye på kinaresturant at de må vite nøyaktig makrofordeling og kalori innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalltips, da ville jeg skrevet "sånn som på resturant" og ikke "sånn som på butikken"

Men uansett, kommer jo helt an på hva du bestiller, og om du ca vet hjemmelaget så kan du regne med ca det samme. Uansett så er det ingen som spiser så mye på kinaresturant at de må vite nøyaktig makrofordeling og kalori innhold.

Okei, takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinamat er et absolutt mye bedre valg enn om du drar på McDonald å froster i deg Mcfried eller hva det heter :)

Så kommer alt igjen på målsetting..Spis gjerne på kinaresturant hver dag, men du må vite hvor du vill med treningen først :) Stort sett inneholder kinamat grønnsaker, ris, kylling/fisk/kjøtt, så du vil jo få i deg god næring ved siden av eventuelle sauser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...