Ragnarok Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Kunne trengt litt hjelp til å få i meg alle proteiner, vitaminer, kcal og karbohydrater eg trennger gjennom ein dag. Siter
alx89 Skrevet 1. mars 2013 Skrevet 1. mars 2013 Burde sikkert skrive litt mere, alder høyde + vekt. Så regner jeg med noen hjelper deg =) er også en del kcal kalkulatorer på internett som regner ut hvor mye du trenger iløp av en dag om du enten skal opp i vekt eller ned Siter
Mali-H Skrevet 3. mars 2013 Skrevet 3. mars 2013 Er du 15 år har kroppen mer enn nok med å vokse å komme seg gjennom en tid fylt av alt for mange hormoner. Spis sunt, normalt kosthold og du får i deg det meste av det du trenger allerede da. Logg noen dager på for eksempel mylog å se hva du får i deg per dags dato. Post så dette etter noen dager med logging, så blir det enklere for oss også å se om det er noe du burde forandre på. Ragnarok 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.