Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på dette om vektoppgang/stagnering ved utskeiing i helgene. Jeg ligger til vanlig på mellom 1400-1700 kalorier per dag avhengig av om jeg trener eller ikke. Jeg liker egentlig ikke skeie ut, men det er noe spesielt som skjer denne helgen hvor jeg rett og slett må bare prøve å kose meg og ikke overstresse med kalorier. Likevel merker jeg at jeg lurer på om jeg kommer til å gå opp i vekt/stagnere over lenger tid dersom jeg har et inntak på ca. 2000 på lørdag (skal prøve å veie opp for dette ved å ligge på ca. 1300 kalorier på søndag + spinningtime).

Kan jeg regne med å stagnere veldig/gå opp i vekt på grunn av dette? Jobber hardt for å nå målet mitt, og det er egentlig det som er viktigst for meg akkurat nå, men akkurat denne utskeiingen kommer jeg meg ikke unna ;)

(om det har noen betydning er jeg forresten jente, 170 høy og ca 73 kilo)

Fortsetter under...

Tusen takk for beroligende svar :) Ja, er noe med å finne balansen som gjør at man fungerer i det virkelige liv også, hvor man ikke har helt kontroll over inntak alltid. Er bare så godt i gang, og koser meg ordentlig med å se resultater og forbedre meg, så vil jo ikke gi slipp på det. Men hvis man kommer seg på noen dager er det jo ikke noe problem, sånn egentlig. Får bare slappe av og kose meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...