Gå til innhold

Fightshop.no, erfaring, dine erfaringer?


Dag-Are

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil dele min erfaring og høre om noen av dere har hatt lignende erfaringer med fightshop.no:

Jeg og en kompis gjeng gikk sammen og spurte Fightshop.no om et tilbud på en større ordre, bestående av 15 produkter. Vi fikk 20% avslag på den totale prisen. Vi bestilte varene den 04.07.2011. Vi har enda ikke fått varene og har nå fått nok. Jeg sendte følgende epost til fightshop for en liten tid siden:

Hei.

Nei, dette har gått for langt. Jeg har aldri vært borti å måtte vente i over 5 måneder på en bestilling! Dere har unnlatt å svare på gjentatte eposter og har ikke holdt løfter om å ringe til avtalt tidspunkt. Det virker faktisk som dere med hensikt har valgt å ignorere. Dere trenger ikke å sende noe som helst av de resterende varene og skal bare kansellere bestillingen vår. Dere kan se langt etter en anbefalning av deres butikk fra oss. Vi er aktive utøvere innenfor kampsport i ulike bydeler og andre vil høre om vår erfaring.

Mvh.

Dag-Are Halland

Noen med lignende erfaring hos Fightshop? Noen bekjente av meg har venner av dem igjen, som tidligere har hatt problemer, så det virker nesten som dette er litt utbredt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, vi var så heldige at vi valgte oppkrav. De har send en leveranse med 3 eller 4 varer, og gav nå beskjed om at de kunne sende resten rundt januar. De har tidligere sagt at de vil få enkelte varer inn på lager og vil sende varene så snart de ankom, noe som aldri skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi var så heldige at vi valgte oppkrav. De har send en leveranse med 3 eller 4 varer, og gav nå beskjed om at de kunne sende resten rundt januar. De har tidligere sagt at de vil få enkelte varer inn på lager og vil sende varene så snart de ankom, noe som aldri skjedde.

Mitt inntrykk av butikken, er at den virker relativt seriøs. Men om "folka" bak den har nødvendig kompetanse til å drifte en butikk er vel kanskje mer diskutabel. Tror det er en del som starter opp butikker (både på nett og på "ekte"), men som verken har erfaring eller relevant kompetanse.

Jeg tror kanskje ikke at de er "svindlere" i og med at de faktisk tillater oppkrav og har levert noen varer. Varene dere fikk var de dere bestilte og i en stand som tilsvarer ny?

Ikke misforstå, jeg syntes det er høyst uakseptabelt å drive på sånn. De burde i det minste sagt i fra om at de hadde problemer, f.eks med leveranse fra leverandør. Det kan faktisk skje uansett hvor seriøs man er. Men å ikke si ifra, samt ikke svare på mail aksepteres ikke fra min side i hvert fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettsiden deres gir inntrykk av god kvalitet. Den har en fin layout og et praktisk design som tiltrekker og virker "legit". Svindlere er de nok ikke, men serriøse vil jeg heller ikke påstå.

Det var nok ignoreringen av gjentatte eposter og å vente på telefonsamtaler som aldri ble noe av, som virkelig satte fyr i gløden. Når vi ringte fikk vi alltid følgende beskjed: "han som kan svaret på det har dratt hjem (eller er ikke på jobb i dag) så jeg skal be han om å ringe dere opp i morgen/løpet av uken.:meh:

Har lett litt rundt på nettet og ser at det finnes mange like gode alternativ der ute, så nå som vi har sagt oss ferdige med Fightshop blir det handling av nytt utstyr fra andre butikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettsiden deres gir inntrykk av god kvalitet. Den har en fin layout og et praktisk design som tiltrekker og virker "legit". Svindlere er de nok ikke, men serriøse vil jeg heller ikke påstå.

Det var nok ignoreringen av gjentatte eposter og å vente på telefonsamtaler som aldri ble noe av, som virkelig satte fyr i gløden. Når vi ringte fikk vi alltid følgende beskjed: "han som kan svaret på det har dratt hjem (eller er ikke på jobb i dag) så jeg skal be han om å ringe dere opp i morgen/løpet av uken.:meh:

Har lett litt rundt på nettet og ser at det finnes mange like gode alternativ der ute, så nå som vi har sagt oss ferdige med Fightshop blir det handling av nytt utstyr fra andre butikker :)

Akkurat den tanken som slo meg også, og jeg tror jeg ville reagert akkurat slik du/dere gjorde! Flott du belyser problemstillingen, da det er mange som kanskje planlegger å kjøpe slikt type utstyr og vurderer å kjøpe fra deres side. Det er mulig det er et engangstilfelle, men det er veldig rart at de oppfører seg sånn. :confused:

Prøv å legge den dårlige erfaringen bak dere, og se etter en annen, mer seriøs butikk! Mye bra både på nett og ute i butikkene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en kar som sa følgende: "Alle kan starte en nettbutikk, med noen helt sinnsykt lave priser og alle varer "out of stock". Service'n derimot er det nettbutikken/personalet/ledelsen som skal ha ros/ris for." Er spent på å høre om noen andre har hatt lignende erfaringer som kompisgjengen og meg.

Det som er synd er at det ikke finnes mange (nett)butikker her i Norge som selger kvalitetsvarer innenfor kampsport. De fleste alternativ involverer import fra utland. Har hørt at man får kjøpt de samme gode produktene fra asia, men ulempen er at dersom varen skulle ha feil eller mangler, kan det raskt oppstå problemer. Derfor ønsker jeg helst å betale litt ekstra og få varene sendt innlands fra. Litt off topic, men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Anbefaler deg å bruke mmawarehouse.com, har bestilt derfra 3 eller 4 ganger. Får varene etter ish 5 dager, helt fra USA. Billigere enn å bestille fra norge, og jeg har alltid fått alt jeg har bestilt! De har i tillegg ofte sånn "bestill for over 100 dollar, og få med en shorts som ville kostet 800 i norge, med på kjøpet". Ville gitt de en 5/5 rating!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...