Hossi3010 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hei Jeg har nettopp meldt meg inn på denne siden:) Jeg har kommet til et punkt hvor jeg har behov for deres hjelp. Nå som sommeren nærmer seg, har jeg behov for dere som er på denne siden til å hjelp meg med å lage et rippe program. Hvis dere kunne gjøre det, hadde jeg blitt veldig glad. Litt om bakgrunnen min jeg startet å trene for 3 år siden. Startet i januar 2010 og har holdt på helt til nå. Start vekten min var på 62,5 og nå veier jeg 90,5. Jeg er da 172 høy. Problemet er da, jeg har gått drastisk opp i vekt nå, noe er muskler, og noe er da fett. Jeg har disiplinert trent 3 ganger i uka fast, og 1 dag i uka med kondisjon (fotball) Mandag, onsdag, fredag (styrke) Søndag( fotball) Dette har jeg kjørt gjennom i alle mine år. kostholdet mitt er pr dags dato slik: - 6:00 50 g protein med skummet melk 3 egg pluss en brødskiv 10:30 En shake 50 g proteiner 11:30 Tunfisk en hel boks (kanskje blande med rød pesto) Litt brokkoli og salat 13:30 100 g kyllingfilet Pluss litt blad spinat 14.30 En stor neve med mandler 16:30 før trening en banan trening i ca. 2 timer (kjører 2 muskelgrupper oftest i form av supersett) Rikelig med vann. 18:15 Banan + proteinshake 50 g 19:00 Middag hvit ris + gryterett (inneholder ofte bønner, spinat, mye belgprodukter og kjøtt i form av kylling) 21:30 Cottage cheese eller kesam + gulrøtter 23:00 Proteinshake 50 g 23:15 natta Detter er det jeg har av kosthold pr idag. Ironisk nok så la jeg meg ikke 23:15 idag, men det var for å få hjelp av dere. Så hvis dere kunne gi meg noe forslag til forbedring så hadde det vært veldig bra Treningsprogrammet: Stort sett supersett, drop set , eksentrisk og vanlig 12-10 og 8 rep belastning. Jeg tar vanligvis implentere disse formene for sett på forskjellige øvelser, prøver å ha lite pause som mulig, og holde pulsen høyt opp. Bruker bare whey gold standard som kosttilskudd + biovit Tusen takk for all hjelp dere gir eventuelt De dagene jeg ikke trener blir kesam faset ut fra spisinga, eller er alt det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Abs are made in the kitchen, not the gym, mate Føler du ikke noe spesifikt program, sier du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Hvordan orker du TI måltider om dagen, btw? Er du så sulten? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hossi3010 Skrevet 24. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg kjører baseøvelser som utgangspunkt, også har isolasjonsøvelser ved siden av. Som foreksempel Markløft Roing Nedtrekk osv Skuldre: Millitær press Skulder press osv. Treningsprogrammet er basert på å ha øvelser rundt baseøvelser Variere veldig fra trening til trening. Foreksempel Hvis jeg kjører supersett på skuldre en dag, neste uke kjører jeg da kanskje foreksempel med pyramide foreksempel. Prøver da å gå gjennom en syklus hele tiden. Slik at jeg får sjokket kroppen min Vel 10 måltider er mye, men det er derfor jeg lurer på hva jeg burde kutte på, og kanskje ha lengre intervaller mellom hvert måltid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeanMachine Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Matvareguiden. BMR kalkulator Her kan du regne ut BMRen din, det bør gi deg en pekepinn på hva du trenger av kcal Skjønner filosofien din rundt treningsprogrammet, men personlig syns jeg strukturen har det med å gli llitt ut hvis jeg ikke har et ordentlig program å følge med på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobbieLad Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Som Lean sier, pack'en kommer via kjøkkenet... Ti måltid er ganske mye som du sier. Bruk kalkulator'n som ble linket til over, og se litt på proteininntaket ditt. Jeg syns det er litt høyt. Du får i deg en god del proteiner gjennom kostholdet allerede, så kanskje ikke du trenger alle shakene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.