Gå til innhold

Røykeslutt - hjelp!


Johanne22

Anbefalte innlegg

Føler du fortsatt suget nå etter en uke? I så fall, to spørsmål:

1. Hva skjer med suget etter trening? Ofte hjelper jo trening, så er det like ille da også?

2. Det har vel ikke skjedd en endring i ditt liv som ubevisst kan påvirke deg (foruten endring i kosthold som du nevnte)? Ingen spesielle hendelser som kan har ført til mere stress, endring i daglige rutiner, noe i det hele tatt som kan ha påvirket "balansen" i ditt daglige liv?

Mulig ingen av delene gjelder deg, men kan være greit å bli bevisst på en del ting...?

Hei! Det har forsåvidt skjedd en del ting etter jul, men jeg vil ikke kalle det for noe dramatisk verken den ene eller andre veien. Eneste er at jeg sluttet i jobben min - noe som har vært etterlengtet. men jeg tror faktisk du har helt rett - og at det høyst sannsynelig har noe med summen av alt å gjøre, hvertfall mtp på kostholdet. Så ja, både balansen, den daglige rutine og til dels stress da det har blitt mindre av det, har kanskje ført til at jeg kjenner litt bedre etter.

Hehe men jeg vet det skal være vanskelig å slutte, det er prisen man må betale for å i det hele tatt ha begynt! Men det kan godt hende det ligger noe mer bak enn bare vanlig røykesug (hviklket jeg tror)

Det er forresten veldig bra etter trening(y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Det har forsåvidt skjedd en del ting etter jul, men jeg vil ikke kalle det for noe dramatisk verken den ene eller andre veien. Eneste er at jeg sluttet i jobben min - noe som har vært etterlengtet. men jeg tror faktisk du har helt rett - og at det høyst sannsynelig har noe med summen av alt å gjøre, hvertfall mtp på kostholdet. Så ja, både balansen, den daglige rutine og til dels stress da det har blitt mindre av det, har kanskje ført til at jeg kjenner litt bedre etter.

Hehe men jeg vet det skal være vanskelig å slutte, det er prisen man må betale for å i det hele tatt ha begynt! Men det kan godt hende det ligger noe mer bak enn bare vanlig røykesug (hviklket jeg tror)

Det er forresten veldig bra etter trening(y)

Se der ja :) Men jeg skjønner godt at det kan være en utfordring og kan ikke se for meg at det er behagelig å ha det sånn. I alle fall godt jobba likevel for at du i det hele tatt klarte og slutte, prøv å tenk på den mestringsfølelsen :) Lykke til videre! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...