Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er inne i en deffe periode nå og skal starte med et treningsprogram. Hva synes dere om dette? Er det noe jeg burde gjøre andelredes?

Takker for svar på forhånd :)

Dag.1: Rygg, bicep, mage

- Markløft 3*6-8

- Nedtrekk 3x8-12

- Rygghev 3x12

- Hammercurl 3x10-12

- Bicep med stang 3x8-12

- Beinhev/Situps

- Planken/ sideplanke

Dag.2: bryst,skuldre,tricep

- Dips 3xmax

- Benkpress/manualer 4x8-10

- Skulderhev maskin 3x8-10

- Flyes 3x8-10

- Franskpress 3x8-10

- Trieceps extension i kabel 3x8-10

Dag.3: Lår,legger,mage

- Knebøy 4x6-8

- Forside lår maskin 4x10

- Tåhev 3x15-20

- Beinhev/situps

- Planke/sideplanke

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17779-er-dette-en-bra-3-splitt-for-deffing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som et bulkeprogram for meg.

Jeg er for færre sett og reps på deffeprogram. Høye reps hører bulkeprogram til. Har du ikke bygd muskler på 8-10 reps på kalorioverskudd, så kommer du i hvert fall ikke til å gjøre det i kaloriunderskudd.

Ser ut som et bulkeprogram for meg.

Jeg er for færre sett og reps på deffeprogram. Høye reps hører bulkeprogram til. Har du ikke bygd muskler på 8-10 reps på kalorioverskudd, så kommer du i hvert fall ikke til å gjøre det i kaloriunderskudd.

Lært omvendt jeg da (om jeg barfe ikke har misforstått heeelt??) Bygger med få rep og mere puls/forbrenning med flere? :confused:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...