Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tredje års-studenter på bachelor i ernæringsfysiologi ved Bjørknes Høyskole tilbyr gratis kostveiledning. Man kan få veiledning og kostråd i forbindelse med forebygging av livsstilssykdommer, høyt blodtrykk, høyt kolesterol, vektreduksjon eller vektoppgang, trening, graviditet, allergier, intoleranser eller hvordan man kan optimalisere kostholdet sitt.

Veiledningen foregår i Bjørknes Høyskoles lokaler på Lovisenberg og en erfaren klinisk ernæringsfysiolog vil være tilstede på alle konsultasjoner.

Vi har ledige timer allerede i uke 12. Dersom du eller noen du kjenner ønsker å bestille time til kostveiledning eller få mer informasjon om tilbudet, ikke nøl med å ta kontakt!

Telefon: 979 08 489

E-post: [email protected]

Fortsetter under...

Skrevet
Jeg ønsket bare å komme med et bra tilbud, jeg pleier ikke skrive så mye her inne så jeg vet ikke hvordan jeg sletter en tråd igjen. Jeg ønsket å slette tråden og heller poste den et mer seriøst sted. Da jeg ikke klarte det (sikkert en knapp jeg ikke ser) ;) så slettet jeg mine innlegg. Ja, kvaliteten på foreleserene er ikke det samme som at foreleseren er teit, men heller hvor flink han/hun er til å forelese. Det var det jeg mente.

Jeg syns tilbudet ditt var knallbra, synd når tråder sporer såpass av som dette. Men all honnør til deg (y)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...