Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg har et par ting til å bli kvitt. Forrige tråd gikk som det suste, og her er det siste jeg ønsker å selge :) Ny tråd, mindre rot :)

Selger tøyet fordi det er litt for lite for meg og har ikke brukt det på trening.

Better Bodies singlet. Str L. Kr 200 + porto. Jeg syns den er liten i størrelse, tilsvarer ca str M. Aldri brukt på trening, kun prøvd hjemme noen ganger.

post-1514-14440924562476_thumb.jpg

SOLGTKineBrasil Tights. Onesize. Helt ny. Kr 550 + porto. Tightsen er lav i livet.post-1514-14440924563507_thumb.jpg

post-1514-14440924562873_thumb.jpg

post-1514-14440924563155_thumb.jpg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Det er ikke uvanlig at denne modellen, og de som ligner, er korte i lengden.

Er litt forskjell på disse versus de som er i bomull...

BB er litt vanskelige å bestille fra, og har bommet før, men nå har dere hvertfall en ærlig mening om den.

Vil gjerne ha toppen selv, men er ikke "tynn" nok for den :p Da kan den likegodt selges til noen som passer den bedre :)

Annonse

Hvis jeg bruker boblekonvolutt kommer det på 45-50kr :)

Norgespakken er jo litt dyr for en så liten ting... (160kr)

Jeg er 165, lengden passer den, jeg har bare litt (små) lovehandles så da føler jeg meg litt ukomfortabel med en så tight topp hihi :)

Holder til på Flekkerøya (Kristiansand )

Ahh, ser den! Har enda litt selv, men må ha motivasjonstopp og har siklet på disse lenge :) så får håpe man får skrelt av fett nå!

okei, holder til i stavern, så må nok bli posten. Er postoppkrav et alternativ for deg? :)

• 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...