Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede begynt å tenke på bikinisesongen, så jeg ønsker å stramme opp (magen i størst fokus), samtidig som jeg trenger å gå opp i vekt (muskler). Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal trene for å oppnå dette, så jeg lurte på om noen her på forumet kunne gitt meg tips og hjulpet meg til å sette opp et treningsprogram? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17656-opp-i-vekt-stramme-opp-program-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte på denne (er jente- var tynnfeit og svak) Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen og har hatt kjemperesultater på bare noen få uker. Har lagt inn markløft og byttet ut benpress med knebøy.

Holder på til jeg greier ca 3*8-10 reps, så legger jeg på vekt neste gang.

De 2 første ukene var egentlig bare å bli kjent med øvelsene og få inn teknikk, og jeg kjente også at jeg var så fiskebolle at de fleste overkroppsøvelsene var helt uutholdelige:wtf: Men har trent fast 3 dager i uka og hatt super fremgang og ser en ny Opcode i speilet!

Jeg har bare trent utholdenhet, så jeg er helt ny til styrke. Bortsett fra de vanlige situps og armhevings øvelsene. :p

Jeg har tilgang til et treningssenter ja.

Skal ta meg tid til å lese gjennom den artikkelen, så får jeg ihvertfall the basic innen styrketrening. Takk for tipset!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...