Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bor for tiden i utlandet, og har ikke tilgang på kjøkken. Jeg prøver å trene slik at jeg rekker å spise i kantina før den stenger, men det er uheldigvis ikke alltid det skjer. Får fryktelig dårlig samvittighet over å gå til senges uten skikkelig mat etter en hard treningsokt, men har heller ikke lyst å stå over treningen fordi jeg ikke får spist etterpå. Vanligvis prøver jeg å ha gresk yogurt med 9g protein (er så heldig å ha kjøleskap), men trenger litt tips om andre ting man kan spise etter trening, som ikke krever kjokken utover kjøleskap. Eller skal jeg heller kjøpe meg en boks proteinpulver??

Håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/17564-mat-uten-kj%C3%B8kken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg har dårlig tid eller skal ut er det et par ting som jeg pleier å spise som ikke trenger tilberedning.

-Kylling/kalkunpålegg finnes i mange varianter og er lettspist

-Tunfisk, kjedelig aleine men god proteinkilde

-Helstekt kylling fra varmedisk, god etter å ha stått i kjøleskap også

-Kesam, både mager og vanlig, vanilje eller ikke, alle er gode med mye næring

-Melk er god kilde til protein, selv om det krever litt volum

-Melk og havregryn, en god næringsrik slager

Dette er de jeg som regel tyr til, men det finnes et hav av andre alternativer. Dette var også fokusert på proteinkilde, du må selvfølgelig ha mer kalorier totalt, men det veit du jo:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...