shineblocka Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 Hei Har begynt å trene med mye kropssvekt øvelser, som, dips, pushups, pullups osv. Startet nå nylig med et program som baserer seg på disse øvelsene, og hovedsaklig da pullups. Jeg begynner å kjenne at det gjør vondt på hendene (håndflatene) og får blemmer. Det er jo ikke noe skikkelig problem, og det blir helt sikkert bedre etterhvert, men er det noen som bruker hansker for dette? I så fall, hvilke? Setter pris på tilbakemeldinger og annbefalinger Siter
artanis Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 "shineblocka skrev: Hei Har begynt å trene med mye kropssvekt øvelser, som, dips, pushups, pullups osv. Startet nå nylig med et program som baserer seg på disse øvelsene, og hovedsaklig da pullups. Jeg begynner å kjenne at det gjør vondt på hendene (håndflatene) og får blemmer. Det er jo ikke noe skikkelig problem, og det blir helt sikkert bedre etterhvert, men er det noen som bruker hansker for dette? I så fall, hvilke? Setter pris på tilbakemeldinger og annbefalinger For min egen del, prøvde jeg med hansker en gang, men nå bruker jeg bare sportstape på hendene i økter med mye pullups. Under, er det en video som viser hvordan man enkelt kan lage "grips" som lett lar seg gjenbruke. Har vel hatt mine i flere måneder uten å måtte lage nye. Siter
Maxwell Skrevet 11. februar 2013 Skrevet 11. februar 2013 "shineblocka skrev: Hei Har begynt å trene med mye kropssvekt øvelser, som, dips, pushups, pullups osv. Startet nå nylig med et program som baserer seg på disse øvelsene, og hovedsaklig da pullups. Jeg begynner å kjenne at det gjør vondt på hendene (håndflatene) og får blemmer. Det er jo ikke noe skikkelig problem, og det blir helt sikkert bedre etterhvert, men er det noen som bruker hansker for dette? I så fall, hvilke? Setter pris på tilbakemeldinger og annbefalinger fiks på grepet ditt så slipper du blemmer=) Siter
shineblocka Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Skrevet 11. februar 2013 Takk for tilbakemeldinger. Gode videoer begge to! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.