Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har trent styrke i godt over et år nå, og leser meg frem til at kreatin kan være på tide å prøve ut. Men så er jeg usikker på hvordan det fungerer i forhold til målet mitt om lavere fettprosent. Den er i dag på 27%, så jeg har litt å ta av kan man si;) Derfor lurer jeg på om noen vil fortelle litt om hvordan kreatin påvirker målet mitt. At jeg kan øke i vekt er jeg klar over og så lenge det blir mer muskler og mindre fett er jeg fornøyd.

Kanskje noen har erfaringer med bruk av kreatin samtidig som man "slanker" seg? :)

Fortsetter under...

Det har ingen påvirkning på fettreduksjonen din. Det kan være ganske gunstig å bruke på kaloriunderskudd da det kan bidra til at du beholder litt mer styrke og energi på trening.

Takk for svar:) Da blir det å prøve kreatin.. Gleder meg til å se om jeg får noen effekt av det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...