henjon1 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hei Trenger hjelp med å lage 2-splitt program, men mange reps og korte pauser? Håper på svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddis Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Her har du eksempel på både 2 splitt, 3 splitt og fullkropp: La deg inspirere av disse treningsprogrammene - Fitnessbloggen Vil også anbefale x-size til Fjeldberg som er en glimrende 2-splitt X-size programmet | Treningsfysiolog Lilo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 X-size var veldig strukturert og godt å følge ihvertfall. Jeg økte bl.a. maks i mark med i underkant av 20kg bare på 2,5 mnd om jeg ikke husker helt feil, og hadde gode økninger jevnt over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henjon1 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2013 Tusen takk for alle svar! har bestemt meg for : 2-splitt Dag 1 & 3: Rygg, Bryst, skuldre, triceps Nedtrekk forran 2-3 sett Sittende roing 2-3 sett Benkpress 2-3 sett Dips 2-3 sett Arnoldpress 1-2 sett Sidehev 1 sett JM-press 2-3 sett Dag 2 & 4: Biceps, legger, lår, mage Biceps curl 2-3 sett Stående/sittende lårcurl 2-3 sett Strake markløft / lårcurl 2-3 sett Knebøy / Beinpress 2-3 sett Magemaskin med tung belastning. 1-3 sett Hengende beinhev 1-3 sett Dag 1 & 2: 6-10 reps Dag 3 & 4: 10-15 reps Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.