Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en kar på 20 år, 193cm/95kg, som ønsker å minske pondusen som jeg utrolig nok har klart å legge på meg. Foreløbig har jeg trent i 3 måneder hvor jeg da veide 85kg når jeg startet. Allerede da hadde jeg litt pondus, som nå er blitt større! :p

Jeg har lest litt rundt, da spesielt på fitnessbloggen, og funnet ut at jeg ønsker å prøve biorytmediett. Men dessverre har jeg null peiling på kosthold og næringsinnholdet på mat. Så da lurte jeg "enkelt" å greit på om noen kunne hjulpet meg med å lage en kostholds plan med div. mat jeg kan spise?

Det må dessverre tilføyes at jeg er rimelig kresen, så det bør være så enkelt så mulig.

Takker så meget

Mvh Prydz

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16999-starte-med-biorytmediett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Det enkleste for deg vil rett og slett være å notere deg retningslinjene for fordeling av protein/fett/karbohydrater i forhold til tankegangen bak Biorytme-kostholdet (dette finner du jo i artikkelen om det), og logge inn litt forskjellige matvarer på diett.no eller mylog.no :) Da kan du selv komponere måltider som gjør at du treffer ønsket næringsinnhold, og du kan selv velge ting du vet du liker :)

Ellers kan jeg anbefale matvarer som fet fisk, meieriprodukter, litt fetere kjøtt, avokado, nøtter, kokosmelk og liknende på starten av dagen, og magrer kjøtt, magre meieriprodukter, ris, potet, havregryn og liknende utover ettermiddag og kveld. Husk grønnsaker og frukt! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...