Heihopro Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 Funker det å bestille til sverige fra bb.com ? ? Siter
Luvstruck Skrevet 6. februar 2013 Skrevet 6. februar 2013 Selv de som er rangert som topp selgere? Og bodybuilding selger falske produkter? Høres veldig merkelig ut.. PRESS RELEASE - More info about Craze® counterfeiting | Blog The most prominent location for the sales of counterfeit Craze® has been eBay and Amazon. Drlegendary 1 Siter
OneMore Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Da har jeg bestilt og mottatt idag! Fikk fra den UK linken som er her i tråden. Da gjenstår det testkjøring, ser den inneholder koffein. Koffein blir jeg alltid veldig trøtt av etter en liten stund.. Men så får vi se om adrenalinet og det andre godstoffet i boksen holder koken. Spørs om ikke Biolamixen min er best... Blir spennede! Kan vel teste den med noen mageøvelser som alltid er pyton :-) OneMore Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.