sommerboller Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 HeiHei! Lurte på om nokon kunne vurdere mitt kosthold? Ein typisk dag for meg består gjerne av: morning: 1 protein shake 2 brødskiver med ost/skinke Lunsj: 4 brødskiver med ost/skinke 1 banan middag: Kva ho mor laga men karbonadedeig går det mykje av. så ein OK middag i snitt. kvelds: 2 skiver og 3 (hele) egg. _______________________________________________ Etter trening: 1 proteinshake 2 bananer/2 skiver ost/skinke _______________________________________________ Av kosttilskudd tar eg: Kreatin multivitamin krom (ser ikkje vitsen, då eg har lika mykje lyst på snop, MenMen) omega 3 kapsler og møllers tran Ein eller anna mystisk hvitløks ekstrakt som mammen seie er så god. _______________________________________________ Tillegsinfo: Kjønn - M Alder - 17 vekt - 80 treningsdager - 3 (man ons fre) Ønske: opp i muskelmasse _______________________________________________ Hvordan ser dette ut i forhånd til protein/karb ratio ? og ser dette ut som eit OK kosthold? kan gjerne svare på fleire spørsmål. Takker på forhånd for svar ! Endring: For å ikkje få fleire vittige PM, ja eg bur heima, og ja, er glad i mor mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anders wikanes Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Går mye i brødmat her. Ser ellers ikke så veldig mye grønnsaker frukt heller. Prøv å bytt ut et av brødmåltidene med noe annet proteinrikt som feks, Cottage Cheese med proteinpulver, Yoghurt og musli/bær/frukt. Drikk litt melk innimellom Melk har en perfekt sammensetning av proteiner og karbohydrater som kroppen trenger for muskelbygging. Et tilskudd av Kalsium, magnesium og vitamin D hadde kanskje også vært noe dersom du ønsker å øke muskelmasse. Du kan godt ta å knaske litt på nøtter også gjennom dagen.. Feks, valnøtter eller mandler er å foretrekke ... har hørt at mandler er veldig bra å spise dersom man vil opp i muskelmasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerboller Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Det er det som er vanlig for meg å ta med på skulen, og har alltid vert det! enkelt og godt. Når det gjelder frukt og grønnsaker, så sliter eg veldig.. er IKKJE glad i det i det hele tatt! Korleis klare deko å eta Cottage Cheese ? syns det smaker pytt og helvete... Melk drikker eg MYKJE av. nermare 2 liter for dagen! antar det er godt nok? korleis stiller cashew nøtter seg på sunnhets skalaen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Cashewnøtter er fine de, mye næring og sunt fett=) Hvilke mål har du? Skal du opp i vekt, ned i vekt, stille i bikinifitness, bli strongman? Vanskelig å vite om kostholdet ditt duger om vi ikke vet hva du vil det skal duge til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerboller Skrevet 29. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2013 Stille i bikinifitness? dame på 80 kg som vil opp i muskelmasse? er nok det som dagens samfunn kaller for mann (eller gutt, vist du e prippen på det). Ønsket står lenger oppe, og det er å gå opp i muskelmasse. og for å gå opp i muskelmasse trenger du mykje protien OG karbohydrat. right? men grunntonen: Meir protein i kostholdet? det som er greien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.