Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, har trent en stund tidligere men det har nå vært stopp i snart ett år på grunn av mye flytting att og fram osv :p Men tenkte nå å bynne og trene igjen og vil starte med et program som deler opp kroppen litt mere fra dag til dag (split-program?).. Tenkte f.eks å ha en typisk "chest-monday" osv og et par dager i uken med kombinert trening eventuellt svømming bare for å holde hele kroppen i aktivitet :) Noen som kan hjelpe meg med hvordan kombinasjoner av muskelgrupper jeg burde ta på en dag?

Det jeg hovedsaklig prioriterer er jo markerte bryst og mage muskler samt litt mere volum i skuldre og armer og lavere fettprosent (har begynt å få litt mage :/ )

Men er jo fullt klar over at det er mye mere som burde kombineres for at treningen fortsatt skal være "sunn" :)

Noen med litt mere erfaring som kan hjelpe?

Fortsetter under...

med hvilke øvelser? Leser at Framoverlent dips og decline benkpress skal være svært effektive brystøvelser :) Så kommer jo mage, rygg, skulder, biceps, triceps, lår og legger.. Noe jeg har glemt? Hvis noen kan fortelle meg hvilke muskelgrupper jeg burde trene på dag 1,2 osv samt forslag til øvelser :)

Bruker ca. 15-20 min på tredemølla hver dag på "fatburner" program og hastighet 10 :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...