Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Tyrkia om noen uker på en organisert tur som varer i en uke. Har aldri vært der før, og vet ikke enda hvor jeg får handlet mat da vi skal til en ny plass hver dag. Samtidig vil jeg holde et bra kosthold nå som jeg er godt i gang og har et godt mønster. Problemet er at jeg har laktoseintoleranse, og da faller muligheten for å ha med meg måltidserstattere i form av for eksempel energibarer bort.

Noen som har gode tips? :) Gjerne noe jeg kan pakke med meg fra Norge og som ikke råtner etter en dag, eller to.. Tenker på å kjøpe med meg knekkebrød, men ellers kommer jeg ikke på noe.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16642-kosthold-p%C3%A5-ferie-mat-i-tyrkia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke å pakke med deg noe som helst :) Bare bestill helt vanlige retter med gode råvarer, kjøtt, fisk, kylling, egg, og kos deg! Er du redd for karbohydrater i form av pasta o.l. - be om å få litt ekstra grønnsaker i stedenfor. De ønsker bare å gjøre kunden fornøyd, og lager det du vil ha. Du er én uke på ferie, og du skal kose deg masse! Det er mye lettere å holde et helt fint og sunt kosthold på ferie enn mange tenker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...