Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har siklet på disse anti-shake tightsene siden i fjor-sommer, og endelig fikk jeg bestilt meg en på søndag. Yaayy. Fikk pakken Torsdag og prøvde tightsen, den var for stor :( Gikk litt med den rundt i leiligheten og den sank nedover og satt ikke støtt eller stramt, så er neppe noe anti-shake effekt på den når den ikke passer.. Dette er en MEDIUM og i fargen CORAL PINK.

Denne tightsen koster 699,-, og selges til høyst bydende. Bor du i Vestfold så kan vi møtes, om ikke så kan den sendes i postoppkrav, den veier ikke stort :) Har kun brukt den i leiligheten som sagt, men var så dum at jeg rev av lappene før jeg i det hele tatt hadde prøvd den på

. post-5345-14440917791103_thumb.jpg

post-5345-14440917788842_thumb.png

Slik er størrelse guiden, dette er en 40/M størrelse, mens jeg trenger 38/S. Glemmer at man blir mindre vett..

Ta gjerne kontakt her, eller på inboks :)

post-5345-14440917788586_thumb.jpg

post-5345-14440917790491_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16608-r%C3%B6nisch-sofia-anti-shake-78-selges/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du får prøve å legge ut det på face også :) hadde tenkt å kjøpe meg i M jeg også, nå er jeg glad for at jeg ikke har bestillt enda!

lykke til med å få solgt den :) Eller evnt bytte den

Ja, får prøve det :) hehe, da tror jeg du burde ta Small som jeg prøver å få til nå. Har fått tips om å ta den størrelsen man ellers bruker, og jeg gjorde det, og passet ikke. =/

Takk! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...