Gå til innhold

Crossfit Open


Asta

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg vil putte tråden, men prøver her :)

Sååå... Det nærmer seg jo nesten crossfit open nå. Så jeg lurer på:

- Skal du være med på crossfit open?

- Var du med i fjor, i så fall hvordan gikk det?

- Hvilken affiliate?

- Hva er målet ditt?

- Trent crossfit lenge?

- Hvordan trener du mot open?

:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan starte med å svare selv.

- Skal du være med på crossfit open?

- Var du med i fjor, i så fall hvordan gikk det?

- Hvilken affiliate?

- Hva er målet ditt?

- Trent crossfit lenge?

- Hvordan trener du mot open?

:happy:

- Jepp!

- Nei

- Crossfit Reykjavik

- Være med nå sånn at jeg har noe å slå neste år når jeg forhåpentligvis er betraktelig bedre. Og å gjøre noe jeg aldri har gjort før! Helst kose meg litt også :)

- Absolutt ikke, startet nå i januar. Men har litt bakgrunn fra turn + vanlig styrketrening.

- Veldig usikker :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor jeg vil putte tråden, men prøver her :)

Sååå... Det nærmer seg jo nesten crossfit open nå. Så jeg lurer på:

- Skal du være med på crossfit open?

- Var du med i fjor, i så fall hvordan gikk det?

- Hvilken affiliate?

- Hva er målet ditt?

- Trent crossfit lenge?

- Hvordan trener du mot open?

:happy:

Stiller i år som i fjor for Crossfit Oslo.

I fjor kom jeg rimelig langt nede, tror jeg kom på 1200 plass i europa eller noe. I år håper jeg å komme på topp 500. Får se hvilke økter de lager.

Har drevet med crossfit siden oktober 2011, å følger for det meste programmeringen til copetitorswod.

Satser på det blir noe annet enn 7 minutter med burpees som første økt i år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller i år som i fjor for Crossfit Oslo.

I fjor kom jeg rimelig langt nede, tror jeg kom på 1200 plass i europa eller noe. I år håper jeg å komme på topp 500. Får se hvilke økter de lager.

Har drevet med crossfit siden oktober 2011, å følger for det meste programmeringen til copetitorswod.

Satser på det blir noe annet enn 7 minutter med burpees som første økt i år ;)

Hvor mange deltar, ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en gettogether i bergen for crosfittere som skal konkurrere, anbefaler deg å ta turen der! se crossfit bergen sine hjemmesider for info...

Jeg bor for tiden i Reykjavik, så det er ikke så aktuelt ;) men det er veldig mye som skjer her :D Var bare nysgjerrig på hvordan det var med andre medlemmer her :)

Stiller i år som i fjor for Crossfit Oslo.

I fjor kom jeg rimelig langt nede, tror jeg kom på 1200 plass i europa eller noe. I år håper jeg å komme på topp 500. Får se hvilke økter de lager.

Har drevet med crossfit siden oktober 2011, å følger for det meste programmeringen til copetitorswod.

Satser på det blir noe annet enn 7 minutter med burpees som første økt i år ;)

Satser på at du klarer topp 500! (y) Og ja, alt annet er bra! 7 min burpees er jeg ikke så glad i :p Blir spennende å se hva det blir i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så, 13.1 er ute.

Open Workout 13.1

17 minute AMRAP of:

40 Burpees

30 Snatch, 75 / 45 lbs

30 Burpees

30 Snatch, 135 / 75 lbs

20 Burpees

30 Snatch, 165 / 100 lbs

10 burpees

Max rep Snatch, 210 / 120 lbs

Tror faktisk jeg hadde foretrukket sju minutter burpees. I stedet for kombinasjon av rykk som jeg liker så godt og burpees som jeg hater nesten like mye som wall balls. Det blir i alle fall stadig færre burpees :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å dette blir så morro....:hungover:

Satser på en rep snatch @ 75 kg. Blir isåfall 5kg pr :rolleyes:

Jeg har pers på 45 kg, så det burde gå greit opp dit, men burpeesene kommer til å ta rotta på meg. Når skal du gjøre den? Blir lørdag for min del, gleder meg ikke helt :p også 17 minutter da, da er det ikke over fort engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pers på 45 kg, så det burde gå greit opp dit, men burpeesene kommer til å ta rotta på meg. Når skal du gjøre den? Blir lørdag for min del, gleder meg ikke helt :p også 17 minutter da, da er det ikke over fort engang!

Hehe, satser på å holde jevnt tempo på burpees.

Kjører første forsøk idag. Klarer jeg ikke minimum 1 rep på 75, kjører jeg på ny på søndag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...