mirth Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Hei! Jeg har holdt på med stryketrening en god stund nå (med en del pauser inni mellom... jul og sånt + masse skolearbeid før jul), og nå etter jul har jeg startet for fullt igjen. Jeg trener minst 4 ganger i uken, om ikke mer, og det går i styrketrening. Må vel si at programmet mitt ikke er det beste, men føler jeg får en liten effekt av det likevel. Målet mitt med treningen er å gå ned i vekt samt. å bygge muskler. Jeg tenkte å endre kostholdet mitt for å få den siste piffen, og å begynne med proteinshakes. Er det noen spesielle å anbefale? Tenkte å bruke pulveret til det vanlige - tilsette det i mat og lage shakes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sistemann Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Stryketrening er fin-fint, med den intensiteten kommer du til å bli et godt kone-emne. Men seriøst, angående program (selv om du ikke spør om dette) anbefaler jeg å bare finne et ferdigglagd program på fitnessbloggen i stedet for et egenmekket jalla-program. Når det gjelder kosthold lar jeg fakkelen gå videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mythbuster Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Er bare å bruke det du føler for. Protein er protein, det eneste du bør tenke på er at med mindre du vegetarianer eller ikke tåler melk/laktose eller har noen andre sære krav så bør du bare kjøpe vanlig whey (myse), vanlig mysekonsentrat er billigst men noen er helt nazi på de 2 ekstra karbohydratene og bruker isolat, men det er dyrere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.