Gå til innhold

Bra nok mat?


karoobaroo

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ser mange av dere spiser mye kjøtt, grønnsaker og/eller ris o.l. Jeg er ikke så glad i dette og spiser heller f.eks pannekaker (3 eggeviter, 2 ss cottage cheese, 10 g kokosmel, 10 g mandelmel, kanel, sukrin) med 1 skyr (90 kcal) og bær som topping, eller to knekkebrød/lavkarborundstykker (6 g karbo) med egg, makrell i tomat eller lettere hvitost og flere skiver ren skinke m/frukt til lunsj. Er dette like bra som det jeg ser mange av dere spiser eller er det alltid best med kjøtt, grønt og/eller salat o.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Variasjon er tingen :D Jeg spiser litt av alt. Er ikke så glad i søtsaker så det blir lite pannekaker o.l på meg.

Jeg er og blir en kjøtteter ( kylling, fisk, storfe, svin, skalldyr ) og elsker grønnsaker, poteter og ris. Det er det det går mest i her.

Havregryn, melk og masse frukt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...