Gjest johnmf94 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 kan noen gi meg link til et bra styrkeløftbelte som ikke koster sjorta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baronen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hva med dette? Styrkeløftbelte Lær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest johnmf94 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Hva med dette? Styrkeløftbelte Lær Har du noen erfaring med det? Jeg synes det ser bra ut og likner på de jeg har på treningssenteret bare at de er "litt" mer gamle og utslitt. Har hørt noen som ikke liker "Gym2000" tho..får jeg høre noen anbefalinger så tar jeg det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Bestilte meg akkurat dette selv. Har ikke fått det enda så kan ikke si noe om kvaliteten men ifølge Nicolai Hildre skal det være bra saker. Kom på 549,- inkl frakt. Satser på at man slipper unna fortolling. Nicolai Hildre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baronen Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 PG* har det Gym2000 beltet vet jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest johnmf94 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 vil forresten helst ha et belte med en lås slik som det Gym2000 beltet.. synes det er enklere enn to separate låser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PG* Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg har to stykk belter fra Gym2000. Stive og gode og ingen av mine har antydning til å bli slitt rundt hullene slik mange belter har.. Strålende fornøyd.. (noen liker jo ikke stive belter for de blant anent ikke er så behagelige å ha på seg under markløft, men de gir absolutt best trykk og støtte) Er det komfort som er viktigst så kjøpe man seg et schiek belte fra norkost.no Har hatt det tidligere, de er behagelige å ha på seg , men gir ikke fult så mye trykk i bøy.. Baronen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest johnmf94 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Da tar jeg beltet fra Gym2000, er slike belter jeg er vant til å bruke, og som sagt liker jeg også låsen på beltet.. ikke så mye fikling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest johnmf94 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Styrkeløftbelte Lær eller Treningsutstyr Chr. Mobech - Tredemølle - Romaskin - Styrketrening - Kampsport STYRKELØFTBELTE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PG* Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 De er vel rimelig identiske så da ville jeg kjøpt det som er rimeligst som vel er gym2000 sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.