Gå til innhold

styrkeløftbelte


Gjest johnmf94

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest johnmf94
Hva med dette? Styrkeløftbelte Lær

Har du noen erfaring med det? Jeg synes det ser bra ut og likner på de jeg har på treningssenteret bare at de er "litt" mer gamle og utslitt.

Har hørt noen som ikke liker "Gym2000" tho..får jeg høre noen anbefalinger så tar jeg det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to stykk belter fra Gym2000. Stive og gode og ingen av mine har antydning til å bli slitt rundt hullene slik mange belter har..

Strålende fornøyd..

(noen liker jo ikke stive belter for de blant anent ikke er så behagelige å ha på seg under markløft, men de gir absolutt best trykk og støtte)

Er det komfort som er viktigst så kjøpe man seg et schiek belte fra norkost.no Har hatt det tidligere, de er behagelige å ha på seg , men gir ikke fult så mye trykk i bøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest johnmf94

Da tar jeg beltet fra Gym2000, er slike belter jeg er vant til å bruke, og som sagt liker jeg også låsen på beltet.. ikke så mye fikling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...