Jente89Oslo Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hei! Jeg har begynt med tåhev med stang på nakken (der stangen er hektet i maskinen). Lurer på om det er mest gunstig å kjøre vanlig 6-10 reps med tung nok vekt? Nå kjører jeg 3x30 reps, og legger på 2,5 kg for hver gang. Kjøret så mange fordi jeg tenker at man bruker leggene så mye til vanlig, og at det er gunstig med mange reps. Blir støl i leggene av dette. Hva er det mest riktige for muskelbygging? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sondre Aalbotsjord Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 kjør 6-10 reps. jeg måtte helt opp til 280kg på benpressmaskinen før jeg bare greide å gjøre 8reps. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente89Oslo Skrevet 13. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2013 Ok, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.