M. M Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Tusen takk for alle svar Skal begynne med dette tre ganger i uken fra og med mandag! Men ser jo nå at det er noen småting jeg trenger her hjemme. Treningsball o.l. Jeg blir ikke å ha mulighet til å kjøpe noe av dette på kanskje en måneds tid. Er det noen lignende øvelser jeg kan erstatte de jeg trenger utstyr for? Har kjøkkenstol, så den kan jeg gjøre ;-) Men de andre trenger jeg en erstatning for :-/ Kommer ikke på noe i farta, men det finnes helt sikkert andre øvelser du kan gjøre som tar samme muskelgrupper som de som trenger utstyr. I tillegg er det bare å være litt kreativ! har du ikke manualer kan du f.eks. løfte på noe annet med litt vekt på, har du ikke chin-up-bar har du kanskje noe annet du kan holde deg fast i for å utføre øvelsen(i ferien har jeg brukt dusjkarmen, som av en eller annen grunn tåler min vekt, til chins/pullups ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.