Gå til innhold

Micha

Medlemmer
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Micha

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 05. juli 1992
  1. Tusen takk for alle svar :-) Skal begynne med dette tre ganger i uken fra og med mandag! Men ser jo nå at det er noen småting jeg trenger her hjemme. Treningsball o.l. Jeg blir ikke å ha mulighet til å kjøpe noe av dette på kanskje en måneds tid. Er det noen lignende øvelser jeg kan erstatte de jeg trenger utstyr for? Har kjøkkenstol, så den kan jeg gjøre ;-) Men de andre trenger jeg en erstatning for :-/
  2. Bare èn liten ting til. Er dette noe jeg skal gjøre en gang hver dag eller? :-)
  3. Tuuusen takk! Det hjalp veldig mye!! ) hahah
  4. Jeg skjønte faktisk ingenting av det programmet. Hahah. Unnskyld, men som jeg sa. Jeg kan INGENTING om trening.
  5. 50 kilo er en veldig fin vekt for meg. Jeg har veldig liten beinbygning, og hadde ikke noe muskler heller. Så selv om jeg veide lite, var jeg ikke så tynn :-) Jeg vil gjerne se mye strammere ut, og kanskje gjøre det enda bedre med muskler. Burde jeg følge det programmet du sendte da? Er jo mest mage, rompe og lår jeg helst vil stramme. Alt annet blir et pluss :-)
  6. Jeg er 1.69 hvis jeg ikke tar helt feil! :-)
  7. Det gjør jeg :-) Men trenger litt ekstra trening. Er ofte VELDIG kaldt her (nordnorge) og er ikke alltid føret tillater meg å gå ute med en vogn! :-/
  8. Hei! Jeg er en jente på 20 år som ble mamma til ei prinsesse for 9 måneder siden. Jeg gikk fra å være 50 kg til å legge på meg nesten 30 kg under graviditeten. Som alle vet får man endel "løs" hud o.l etter en graviditet - men heldigvis har min trekt seg inn. Det har ikke det ekstra fettet gjort. Jeg veier nå 10 kg mer enn jeg gjorde, og vil gjerne nå min idealvekt igjen, samtidig som jeg vil prøve å få mest mulig av min gamle kropp tilbake. Kanskje tilogmed gjøre den bedre :-) Lår, mage og rompe er det som virkelig står i fokus hos meg. Jeg trenger virkelig å stramme litt ek
×
×
  • Opprett ny...