Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til frokost hadde jeg måltidserstatter. Hovemåltidene mine var lunch 11:00 - middag - 16:00 og kvels 20:00.

Lagte alltid Lunchen til dagen etterpå sammen med kveldsmaten. hadde jeg ikke nokk eller hadde ikke laget så kjøpte jeg salat i nermeste salatbar.

Ok:) Jeg er nok rett og slett nødt til å prøve ut det selv! Hva trente du de dagene du trente da?

Fortsetter under...

Jeg trente kun kondisjon, mye sykling.. Men jeg vil ikke anbefale deg det på grunn av muskeltap, legg inn noen økter med styrketrening sammen med kardio

Jeg har nå 3-4 timer med spinning pr. Uke. Men.. Det er vel kanskje lurt om jeg da legger til ett par timer styrke tillegg. Til tross for at jeg ikke kan fordra styrketrening;/ itilleg til også da kanskje minske kaloriinntaket med 400-500. Hva tror du?:)

hvor mye kalloriunderskudd du skal ligge i er mer utifra hvor mye fett du har fra før, og ikke hva du trener. Men med styrketrening så vil kroppen trengen mye næring for å få fremgang og da vil ett kalloriunderskudd på over 1000 kallorier ødelegge dette

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...