Gå til innhold

Anbefalte innlegg

10rm

Knebøy 50kg

Skråbenk 16kg

Roing bredt 32kg

Arnoldpress 14kg

Bicepscurl 12kg

Tricepscurl 20kg

Mage 20kg

Uke1

12rep 3 sett

Knebøy 42 kg

Skråbenk 13,60

Roing bredt 27,20

Arnoldpress 11,90

Bicepscurl 10,20

Tricepscurl 17

Mage 17

Noe stigning i vekt utover uke men 12 rep

Uke 2, 3, og 4 blir det 4 sett og 8 rep per øvelse. Pluss høyere vekt

Uke 5 og 6 4+droppsett 4 rep høyere vekt. Skal opp til 71 i knebøy. Men gleder meg mest til å se om jeg greier 20 kg i arnold press.

Programmet er hentet fra

Tech Nutrition

Noen som har prøvd det?

I tillegg til dette er det trening om morningen med jobben.

Fortsetter under...

Ekstrem muskelvekst ikke sant? Jeg har kjørt 6 uker, og startet på nye 6 uker i går.

Syntes runde 1 ga gode resultater. Jeg kjørte litt hardt i forhold til mitt utgangspunkt, og fikk litt problemer med Arnoldpress og Knebøy. Det var ikke det at jeg ikke klarte det, men utførelsen ble ikke bra, så denne runden begynner jeg litt forsiktig i disse øvelsene. Blir blir det for lett så øker jeg heller. Jeg tro jeg kommer til å kjøre 12 uker med muskelvekst, før jeg går over på fettforbrenning.

Lykke til.:)

• 2 uker senere...

Ekstremmuskelvekt ja:) har ikke vært inne her på noen dager, er bare kommet til andre uke på programmet, men går greit. Sliter litt med at manualene der jeg trener går opp to kilo og på programmet skal jeg gå opp 0,25 kilo osv.. Så på arnoldpressen skal jeg nå ta 12,50 men må løfte 14 kilo. Gikk greit gjennomførte 4 sett på 8 rep 14 kilo. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...