Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En kompis av meg mener bastant at produkter som pepsi max og cola light/zero er farlige, og at i følge en nyere studie så sank fetforbrenningen med 48% i opp til 5 timer etter å ha inntatt 1 glass med pepsi max. Noen som kjenner til dette?

Han henviste også til denne artiklen

([url=http://www.fritthelsevalg.org/htmlsite/aktuelt.asp?parent=1&flag=1&ban=1&id=612])

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16022-kunstige-s%C3%B8tningsmidler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menneh, om det er slik så hva om jeg drikker mer ? Stopper forbrenningen helt? vil det si at om forbrenningen stopper helt så trenger jeg ikke kcal lengre? Så da kan jeg drikke lettbrus resten av livet fordi jeg ikke har forbrenning...?

hehe, det samme lurer jeg også på! Skal prøve å få ham til å komme med en kilde på dette.

Annonse

Gjest Jester

"En invändning: Var det sötningsmedlet eller koffeinet i läsken som ställde till det? Omöjligt att veta från detta experiment, men jag satsar gärna pengar på sötningsmedlen. Kanske gör jag ett nytt experiment liknande detta där jag bara dricker svart kaffe!"

Å kalle dette et forsøk/eksperiment er en sterk overdrivelse, det er en svenske med en blodsukkermåler og en pepsi max. Han sier t.o.m selv direkte og indirekte at han ikke aner hva årsaken er. N=1 svenske

"En invändning: Var det sötningsmedlet eller koffeinet i läsken som ställde till det? Omöjligt att veta från detta experiment, men jag satsar gärna pengar på sötningsmedlen. Kanske gör jag ett nytt experiment liknande detta där jag bara dricker svart kaffe!"

Å kalle dette et forsøk/eksperiment er en sterk overdrivelse, det er en svenske med en blodsukkermåler og en pepsi max. Han sier t.o.m selv direkte og indirekte at han ikke aner hva årsaken er. N=1 svenske

Anekdotiske bevis er anekdotiske. Dessuten så ser han ikke på fettforbrenningen, eller forbrenningen for den saks skyld. Han ser på konsentrasjonen av ketoner i blodet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...