Tor Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Alrite, for noen timer/minutter siden annonserte Coldplay at det blir intim-konsert på sentrum scene med selveste Senkveld gutta. Les nyheten her Problemet er at det IKKE selges biletter, bare folk som har vunnet eller kommer til å vinne biletter kan komme. Nå har det seg slik at personer som vant biletter til det orginale showet dems 4nov. kan fornye biletten og komme. JEG ER UTE ETTER 2 av DISSE. Og er klar for å punge ut! JEG SKAL PÅ COLDPLAY! Har du biletter til salgs? trenger 2! jallajalla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Håper noen vil selge til deg Såg de i Bergen på Koengen og det var en opplevelse for livet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Håper jeg også! Det hadde betydd enormt mye! Det nye albumet dems er favorittalbummet til meg og frøkna. Vi bare elsker det, og bandet! Jeg tviler ikke på det var en opplevelse for livet! Misunner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=31829741 :thumbsup: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Takker Har de ikke i havn enda så hold utkikk! Jeg er en stykk desperat person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Nesten så jeg utlover dusør på 10pt-timer til den personen som klarer å hjelpe meg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hehe, skjønner deg godt Her er hvertfall listen over de som vant, du kan jo ta kontakt med de på f.eks Facebook å spørre fint om de er villige til å selge deg billetten sin :cool: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 Hehe, skjønner deg godt Her er hvertfall listen over de som vant, du kan jo ta kontakt med de på f.eks Facebook å spørre fint om de er villige til å selge deg billetten sin :cool: Stakkars stakkars folk! På tide å harve over facebok skjønner jeg! Takk forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ble det konsert på deg Tor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Neeeei Ble ikke det Minner meg om at jeg må låse denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg