Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Lengter etter sol og varme, og har derfor lyst og pakke kofferten og dra til syden!

Noen som har vært, eller vet om steder det passer fint og dra på en "treningsferie"?

Enten hotell som er lagt opp for akkurat dette, eller lignende?

Det jeg finner er til fotball, eller friidrett...

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15928-treningsferie-i-utlandet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva ser du for deg?

Er du fornøyd hvis du får ett hotell med bra treningsrom?

Eller tenker du en hel uke full i forskjellige aktiviteter?

Meg og en kamerat var på ferie i USA, og vi fant ett stort treningsenter like der vi bodde. (Ja alt er større det borte)

Aldri sett så mange racks og benker før.

Så vi sto opp tidlig og jogget bort, før vi løftet. Fikk trent hver dag, og resten sv døgnet gikk med til "ferie".

Har også en kompis som tok seg to måneder i Thailand. Signet seg inn på ett thaiboksing-gym der, og fikk trener og hele pakken. Han drakk kun ett par ganger, ellers sto han på som bare det. Var ikke til å kjenne igjen når han kom hjem.

Så mange muligheter!!

Alt fra opphold med PT til hotell/leilighet nær ett bra senter og kanskje en fin fjellknaus :)

Beste opplegget jeg har til nå er leige hus i Fuengirola gjennom jobben, finne ett bra senter i området og utforske fjellene.

Men er vell ikke direkte sydentemperaturer i Malaga nå

Reiser du til en by/større plass i syden har de alltid flere mer eller mindre bra gym :) Vi har aldri vært på sydenferie uten å trene på et lokalt gym :) De har mye samme helsestudio-kultur i syden som vi har her :)

Nå snakker jeg om land som Spania/Kanariøyene , Hellas, Egypt og Tyrkia :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...