Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har bytta arbeidssted og skal derfor begynne å trene på Gjøvik.

Tidligere har jeg betalt 350 kroner i måneden på Spenst Lillehammer, noe jeg skjønner er en knallpris. Har ringt litt rundt på senterne for å høre på pris, og synes det er dyrt! Er det vanlig å betale f.eks. 570 kroner for å trene? 360 på CC, som jeg føler er mest aktuelt mht. beliggenhet og åpningstider tar det, pluss 1200 i gebyr for wellness key, som jeg har fra før, men som de var litt usikre på om jeg kunne bruke der. Siden det var jul skulle jeg få bedriftspris på 510 kroner.

Er det noen her som trener der? Er det verdt pengene?

Hvilke andre steder er det ålreit å trene på Gjøvik?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15895-treningssenter-p%C3%A5-gj%C3%B8vik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hva du vil ha. Hvis du kun er ute etter å trene selvstendig uten saltimer er det Kondis24 og Basic Gym som er aktuelle. Som jeg skrev til deg i en annen tråd tar begge disse rundt 300 i måneden og man har tilgang 24/7. Kondis24 er relativt nyåpnet og fint. Trener her selv og synes det er veldig hyggelig. Har ikke vært innom Basic Gym, men har hørt det er "stedet" hvis man er veldig interessert i fitness/styrke. Vet at senteret på CC henveder seg til en brukergruppe som gjerne vil ha litt mer luksus i hverdagen osv, derfor er det nok litt dyrere. Vet ikke helt hvordan nivået er på Toten Treningsenter, men antar det sikkert er litt billigere. Hvis du er interessert i saltimer er det kanskje noe å sjekke ut. Kan også nevne at Toten Treningssenter har nettopp inngått en avtale med et Spa nede ved kulturhuset, noe som gjør at alle medlemmene snart kan benytte seg av treningsrommet der + spaanlegget (ulike basseg, boblebad, badstu, damprom).

Alt i alt kommer det helt an på hva du faktisk har lyst til å benytte treningssenteret til. Søk litt rundt og se på nettsidene til de ulike senterene, så finner du nok ut noe. :)

Takk for svar! :)

Har allerede sjekket nettsider, men lurer på hva folk synes som trener der. :)

Har allerede snakket med Toten Treningssenter, som skal ha 519 kroner i mnd, på tross av at jeg har vært spenst-medlem i 4 år... Vet de har priser helt ned i 300 kroner...

Annonse

Ok... Jeg kommer nok aldri til å trene etter fem, men er det gratis en gate lenger opp så er det jo noe å tenke på... Om jeg skal betale 30 kroner for parkering hver gang jeg trener og trene tre ganger i uka, da blir jo fort den gode prisen på 370 ganske mye dyrere... :)

Er veldig fornøyd med 360. Lyse, store, fine lokaler, ganske bra med utstyr, og trivelige ansatte. Frivektsavdelingen er vel 2-3 ganger større enn på f.eks. Toten treningssenter. Og det beste er at det nesten aldri er mye folk der, hvertfall ikke når jeg trener. Tror de har ganske mange støttemedlemmer :) Har nesten aldri måttet vente på ledig utstyr. I tillegg har de endel saltimer (spinning, kettlebells, step osv). Synes absolutt det er verdt de 510 kr i måneden, men litt surt å måtte betale 1200 for wellness key (spesielt hvis du har en fra før :)). Det største minuset er vel åpningstidene, men hvis du aldri skal trene etter kl 5 burde det gå greit.

Er veldig fornøyd med 360. Lyse, store, fine lokaler, ganske bra med utstyr, og trivelige ansatte. Frivektsavdelingen er vel 2-3 ganger større enn på f.eks. Toten treningssenter. Og det beste er at det nesten aldri er mye folk der, hvertfall ikke når jeg trener. Tror de har ganske mange støttemedlemmer :) Har nesten aldri måttet vente på ledig utstyr. I tillegg har de endel saltimer (spinning, kettlebells, step osv). Synes absolutt det er verdt de 510 kr i måneden, men litt surt å måtte betale 1200 for wellness key (spesielt hvis du har en fra før :)). Det største minuset er vel åpningstidene, men hvis du aldri skal trene etter kl 5 burde det gå greit.

Høres bra ut! :) Jeg meldte meg inn i dag! :)

Jeg bor 40 minutter fra Gjøvik, så kommer nok til å trene mest på vei til og fra jobb... Syntes de hadde veldig bra åpningstider egentlig... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...