Gå til innhold

Trenger hjelp med kosthold!!


Frk89

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips til kosthold? Er en jente på 22år, 53kg og 162cm høg. Ønsker å stramme opp kroppen og gå litt ned i vekt. Trenger derfor hjelp til ett sunnere kosthold. Trener håndball 2ganger i uken + kamper i helgene og trener i tillegg styrke 2-3ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for svar :) jeg skal begynne med skikkelig bygging av kroppen, har vært litt på latsiden i det siste. Er i tillegg en litt utålmodig person, men jeg får ta tiden til hjelp og tenke litt på hva jeg stapper i munn! Jeg er nok litt for glad i søtsaker :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar :) jeg skal begynne med skikkelig bygging av kroppen, har vært litt på latsiden i det siste. Er i tillegg en litt utålmodig person, men jeg får ta tiden til hjelp og tenke litt på hva jeg stapper i munn! Jeg er nok litt for glad i søtsaker :p

Ja, ingen vits i å skynde seg. Ta deg god tid, å la resultatene komme, sakte men sikkert!

Angående søtsaker så pass litt på, mange er utrolig flinke i ukedagene, men skeier såpass uti helga at alt blir litt ødelagt. Misforstå meg rett, det ER lov til å kose seg, men alt med måte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ingen vits i å skynde seg. Ta deg god tid, å la resultatene komme, sakte men sikkert!

Angående søtsaker så pass litt på, mange er utrolig flinke i ukedagene, men skeier såpass uti helga at alt blir litt ødelagt. Misforstå meg rett, det ER lov til å kose seg, men alt med måte ;)

Er så lett å "spise seg opp igjen" ila helgen, der sliter jeg litt..Men hva mener dere, jeg ligger på ca 1500-1600 i hverdagene ( er 174-59kg) helgene mer nærmere 2000. Hvor mye "ødelegger" da ett kose måltid på rundt 500kcal, hver lørdag feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...