Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er lei av å lage mat flere ganger om dagen. Keen på å prøve ut no nytt. Lage en svær pizza, kan jeg spise av den hele dagen, og kun den. Bør da bli veldig enkelt og holde kontroll på makroene og kcal inntaket. Eneste problemet er at jeg ikke finner store nok ferdiglagde pizzabunner.

Pizzabunnen må kunne romme:

800 gr. karbonadedeig

200 gr. ost

300 gr. pizzasaus

200 gr. div grønnsaker

Har prøvd med Fresca fersk pizzabunn, kjøpt på rema. Skulle hatt en bunn som tåler litt mer fyll og gjerne er litt tykkere.

Hvor kan man få kjøpt det?

Fortsetter under...

Er lei av å lage mat flere ganger om dagen. Keen på å prøve ut no nytt. Lage en svær pizza, kan jeg spise av den hele dagen, og kun den. Bør da bli veldig enkelt og holde kontroll på makroene og kcal inntaket. Eneste problemet er at jeg ikke finner store nok ferdiglagde pizzabunner.

Pizzabunnen må kunne romme:

800 gr. karbonadedeig

200 gr. ost

300 gr. pizzasaus

200 gr. div grønnsaker

Har prøvd med Fresca fersk pizzabunn, kjøpt på rema. Skulle hatt en bunn som tåler litt mer fyll og gjerne er litt tykkere.

Hvor kan man få kjøpt det?

Kommer vel litt ann på hvor mye du er villig til å stable i høyden! Men er vel egentlig ikke verre enn å steke all kylling+koke risen samtidig for en hel dag.. men men!

Tine pizazbunn(langpanne ca)!

Ellers mener jeg mr "brukernavn" spør Meny om de har ferdig pizabunn;) Sjekk loggen hans;) Der er den MANGE ganger! Ser sinnsykt digg ut!

Kommer vel litt ann på hvor mye du er villig til å stable i høyden! Men er vel egentlig ikke verre enn å steke all kylling+koke risen samtidig for en hel dag.. men men!

Tine pizazbunn(langpanne ca)!

Ellers mener jeg mr "brukernavn" spør Meny om de har ferdig pizabunn;) Sjekk loggen hans;) Der er den MANGE ganger! Ser sinnsykt digg ut!

Prøver å få alle makroene inn i en pizza, trenger derfor en større bunn for å kommer rundt 200 karbs ;) Med større bunn slipper jeg da også å stable alt for mye i høyden.

Til nå har jeg laget all mat dagen før, men kylling og ris er ikke like digg kaldt som pizza er ;)

Prøver å få alle makroene inn i en pizza, trenger derfor en større bunn for å kommer rundt 200 karbs ;) Med større bunn slipper jeg da også å stable alt for mye i høyden.

Til nå har jeg laget all mat dagen før, men kylling og ris er ikke like digg kaldt som pizza er ;)

Nei sant det! Men anbefaler du sjekker den pizzaen til brukernavn. Han har ihvertfall 800g kjøtt på den;)+mais/ost osv:)

Annonse

Prøvd den der Toro sin familiepakning med bunn, som man bare blandet vann i? De blir skikkelig store, og er etter min mening gode også :)

Ikke prøvd, prøver å finne noe som trenger minst mulig forberedelser :) Såpass stort aktivitetsnivå at jeg kan tillate meg litt på kanten produkter ;)

Annonse

Dumt spørsmål: er det uaktuelt å lage bunnen selv? Det er jo piece of cake og tar to minutter.. Den kan du jo lage så stor som du ønsker..

:)

Det er helt uaktuelt :) Tar alt for lang tid, må jo heves. Bestandig ha mel i huset. Skal se hvor latterlig simpelt jeg greier å få det her til å bli.

Typ, stacke opp med 20 pk. karb deig, 10 pizzabunner, 10 bokser mais, 10 pk. 200 gr revet ost, 10 glass idun pizzasaus. For å treffe makroene og kcal nivå er jeg avhenig av mer kalorier, og de må være karbs. Derfor skulle jeg hatt en større bunn :)

Det er helt uaktuelt :) Tar alt for lang tid, må jo heves. Bestandig ha mel i huset. Skal se hvor latterlig simpelt jeg greier å få det her til å bli.

Typ, stacke opp med 20 pk. karb deig, 10 pizzabunner, 10 bokser mais, 10 pk. 200 gr revet ost, 10 glass idun pizzasaus. For å treffe makroene og kcal nivå er jeg avhenig av mer kalorier, og de må være karbs. Derfor skulle jeg hatt en større bunn :)

Heving? What?!? Haha, neida :) Jeg gidder ikke sånt, evt lar jeg deigen heve mens jeg fikser kjøttet. For meg så tar det såpass kort tid å mekke i hop deig til ei langpanne at jeg ser ikke problemet, men det er MEG. Og vi er alle forskjellige, så jeg skjønner hva du mener :) Regnet fort på hvordan pizzadeigen ville havne i forhold til makroene og da snakker vi 1850 kcl, 331g karbo, 65g protein og 26g fett. Ikke ille!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...