Gå til innhold

Proteinpulver, Muscle Troponin eller Myoprotein?

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Da var det endelig på tide å kjøpe nytt proteinpulver, etter en alt for lang periode med proteinpulver fra ProteinFabrikken. Denne gangen kunne jeg tenke meg å prøve et annet pulver, og valget står mellom Muscle Troponin Sweet Chocolate fra X-life, eller Myoprotein Mocca Chocolate fra MyRevolution. Men jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg! :giggle:

Er det noe her inne som har noen meninger om hvilket pulver som er best? Altså til shake, havregrøt, pannekaker og lignende? :)

Fortsetter under...

MyoProtein = win. Du kan jo spørre om smaksprøve? :)

Kontakt - MyRevolution

Myrevolution har jo fått et nytt pulver også nå som også er veldig godt og mye billigere enn myoproteinet :) Men som sakt over, du kan jo spørre etter smaksprøve :)

Syns begge to er bra til shake og havregrøt iallefall

MyoProteinet er også veldig godt i pannekaker! :)

Tusen takk for svar! (y) Jeg ønsker et pulver som er en blanding av whey og kassein, derfor utelukket jeg det andre proteinpulveret fra Myrevolution :) Og så vil jeg bestille det fort! :D Synes alltid det er så gøyt med pakker i posten, spesielt når det er kosttilskudd :)

eelise, har du prøvd både muscle troponin og myoprotein? :)

eelise, har du prøvd både muscle troponin og myoprotein? :)

Har vaniljesmaken i troponinpulveret, den bruker jeg aaaldri i shake, den klumper seg skikkelig.. I grøt er den god. Smaker egentlig ikke godt utenom i grøten, men hver sin smak :D sjokoladen har jeg ikke smakt, desverre :)

Annonse

Har vaniljesmaken i troponinpulveret, den bruker jeg aaaldri i shake, den klumper seg skikkelig.. I grøt er den god. Smaker egentlig ikke godt utenom i grøten, men hver sin smak :D sjokoladen har jeg ikke smakt, desverre :)

Tusen takk for svar, jeg tror jeg vipper litt mot Myoprotein, har hørt så mye positivt om det! :)

Ville garantert valgt det, hehe! :) Hvorfor vil du ikke ha whey? den er jo myye billigere :D

Har litt igjen av den andre, fra proteinfabrikken, og jeg synes ikke at det er spesielt godt :giggle: Og så har jeg hørt så mye positivt om myoprotein! :) Hvis jeg kan lage proteinkaffe og sånt med det hadde det vært topp, mitt klumper seg sånn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...