Luvstruck Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Vanligvis har jeg den på knærne og sparker dem opp, men når jeg begynner å skulderpresse tungt med 32kg manualene sliter jeg ekstremt med den første repetisjonen siden jeg er så svak i bunn. I videoen fra 0:15 ser man Jim Cordova løfte manualene fra gulvet, direkte opp til skuldrene i en bevegelse, er det noen her som er istand til dette når det begynner å bli (relativt) tungt? Skulle likt å få til dette, men ser at det er en nokså teknisk bevegelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg gjør det også i en bevegelse! Bruker momentet i hele kroppen og flekker vektene opp! Er en tilvenningssak. Synest det er mer slit å løfte vektene opp via knærne slik du beskriver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luvstruck Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg gjør det også i en bevegelse! Bruker momentet i hele kroppen og flekker vektene opp! Er en tilvenningssak. Synest det er mer slit å løfte vektene opp via knærne slik du beskriver. Blir det ikke litt mye kraft bakover mot benken da? Bruker du hoften i bevegelsen, eller er det en ren vending nesten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Blir det ikke litt mye kraft bakover mot benken da? Bruker du hoften i bevegelsen, eller er det en ren vending nesten? Er det tunge vekter 30kg+, blir det mer eller mindre som markløft i starten og direkte over i vending. Det blir mye trykk bakover mot benken, men det har ikke vert en hindring for meg..Det beste er vel ha en som kan legge vektene i hendene dine;) Sondre Aalbotsjord 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.